Direktlänk till inlägg 23 december 2007

Grattis älskling, på 2-års dagen!

Av Sofie - 23 december 2007 13:42

Idag fyller min grabb hela två år! Tänk, vad tiden går fort. Det känns som att tiden går dubbelt som fort som den borde, på nåt sätt. Det känns som att det har gått ungefär ett år sedan han föddes, inte två!

För två år sen låg jag på BB och hade ONT. Men jag minns inte smärtan egentligen. Jag ser tillbaka på den dagen med glädje, och det enda jag känner när jag tänker på förlossningen är lycka.
Jag kommer aldrig att glömma när jag såg min son för första gången. Det var så perfekt och underbart. Det var magiskt.

Idag är det kalas. För släkten denna gång alltså.
Får se när folket börjar droppa in. Har råkat ut för lite problem med tårtan, så jag sitter och väntar på att Roger ska åka och köpa lite ny chokladmousse. Ett tips - försök inte blanda chokladmousse med laktosfri mjölk. Det funkar inte så bra.

Adrian ligger och vilar nu. Kanske borde passa på att göra nåt annat istället för att sitta här.. Snaaaart.

 
 
zappalainen

zappalainen

24 december 2007 09:26

Jag är en usel,usel människa. Förlåt mig, hur kunde jag glömma? Världens gullunge fyller år o jag missar att säga grattis. Sorry gubben, ett jättegratttis från fjollträsk!!! Puss o kram

http://zappalainen.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

25 december 2007 11:17

Tänk, min dotter fyller också år den 23:e dec! Hon är 20 år nu:), när hon var liten så kallade hon alla paket för julklappar fast vi försökte med olika slags omslagspapper:))
Trevlig helg!

http://trollpackan

 
Ingen bild

peka

27 december 2007 11:12

hur kan det misslyckas med laktosfri mjölk??!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards