Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Sofie - 9 mars 2007 17:17

Det har verkligen inte varit Adrians dag idag!Det började när vi skulle gå på stan tillsammans med Maria. Han stod själv i hallen strax innan vi skulle gå, och så tippade han plötsligt framåt och slog ansiktet i golvet.. Stackarn.Nästa grej kom då vi skulle ut från Ica Supermarket. Då rasade det en massa snö rakt ner över Adrian och hela vagnen! Stackars Maria, som körde vagnen, blev nog lite skraj. Adrian blev mest rädd, och skrek bara i 5 sekunder eller så. Tur att det var mjuk snö i alla fall, så han inte blev skadad.Mitt i allt tumult så slängde jag ner min nyöppnade drickyoghurt i skötväskan. Självklart var inte korken stängd ordentligt, så skötväskan blev ju dränkt i yoghurt.. Det mesta av allt innhåll också förstås.Så idag ska vi inte gå ut mer! Vi stannar hemma i trygga lägenheten.Roger har åkt till Altajärvi med traktorn för att hjälpa dem att skotta. Han kommer väl hem om några timmar..Tur att Emma ska komma och hälsa på en stund, så man får lite sällskap :)Nu ska jag leka med lilla stackaren en stund. Ha en bra kväll!- Bilderna, som är lite gamla, är faktiskt tagna med mobilen. Ganska bra bilder ändå va? -

Av Sofie - 9 mars 2007 09:15

Eve kom på besök igår. Himla trevligt! Bjöd henne på kladdkaka.. eller jag menar, jag tvingade henne att äta kladdkaka. Under pistolhot! Eller hur Eve? ;)Följde henne hem sen när det var dags för Adde att sova, och när hon kom hem så fortsatte jag och Adde vidare mot nya äventyr. Vi hamnade hos min pappa en sväng. En riktig snabbvisit för han skulle på jobbet. Sen fortsatte vi upp mot stan. Backen i järnvägsparken är ganska jobbig när det är en massa snö där.. Puh, jag svettas inte så mycket ens på gymmet! Men jag överlevde.Idag vet jag inte vad som händer. Adrian är en riktig grinolle idag. Han vill inte äta eller nånting. Det är BARA famnen som duger. Helst vill han nog sitta där till ikväll. Men det vill inte jag..Idag fyller min pappa år. Grattis grattis på 48-årsdagen! :)

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards