Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Sofie - 23 juni 2007 21:42

Tiden går alldeles för fort, jag hinner ju inte med!

Det var ju så mycket jag ville göra nu ikväll när vi är barnlediga. Men vips! Och så är klockan 21:43. Suck.


Det blev inte så mycket städning heller. Det är långt ifrån så städat och fint som jag ville ha det. Får väl städa imorgon också, fastän bossen är hemma då. Men jag har varit duktig och putsat alla fönster i alla fall! Det var välbehövligt, det är väl sisådär 2-3 år sen sist kanske... Jag vet, jag är inte precis världens största städ-fantast.. Men det finns ju så mycket roligare saker att göra! Och vem tusan tänker på om någons fönster är rena eller inte? Inte då jag.


Tommy och Maria har varit förbi en sväng nu på kvällen. Trevligt var det, vi ses inte så ofta längre tyvärr. Roger var så social att han pratade i telefon hela tiden. Men inte är jag bättre jag. Det där med småprat är inte min grej. Det känns så fånigt att sitta och prata om ett ointressant väder eller liknande. Jag måste lära mig sånt där, så folk inte tror att man är helt ointresserad av sällskap. Fast de vet väl att jag är sån.. Jag är inte sur eller obrydd eller så, jag är bara en tyst typ.


Jag vill flytta. Nu. Lägenhet eller hus spelar ingen roll, jag vill bara bort.


Nu ska jag se om jag kan få Roger att lägga på. Sen ska vi väl kolla film och bara ta det lugnt. Det känns lite hemskt att säga det, men det är SKÖNT att vara barnledig!

Av Sofie - 23 juni 2007 16:03

Adrian är hos Sussi. Han har varit där sen innan lunch och han kommer inte hem förrän imorgon.


Vi kom på en briljant idé - storstädning!
Det går segt. Och med segt menar jag just det - seeeegt.
Jag tror att vi har fått ordning på våra papper än så länge. Suck. Bara resten av lägenheten kvar alltså...!


Snart är det dags för middag också. Kanske blir det grillning. Det hade varit mysigt. Och gott.


Ikväll blir det nog film och mys. Ska bli så skönt att få kolla en film i lugn och ro, utan risk för gråt och skrik från en viss liten typ..
Och sen ska vi få sova! Fattar ni? Sova!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards