Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

Tillbaka på "jobbet"

Av Sofie - 7 januari 2008 13:32

Gudars skymning, vad tungt det kändes när väckarklockan ringde imorse! Men det var ju bara att kliva upp.. Ungen var såklart på skrutthumör, han är ju inte van vid att kliva upp denna tid längre.. Men efter lite skrikande och en halv smörgås så blev han ganska glad ändå.

Lämningen på dagis gick bättre än väntat. "Mamma me" klämde han ur sig några gånger, men inga tårar. Skönt. Tänkte nästan att man måste inskola igen, när han har varit borta nästan en månad.

Jag har inte gjort mycket på jobbet. Sitter mest på msn och snackar, och knapprar ihop nån uppgift lite emellanåt.
Har ju förlängt tiden med ännu en timme, så nuförtiden slutar jag 15.00

Idag när jag slutar så ska jag gå till gymmet, för första gången på typ hundra år. Mitt gymkort går ut alldeles snart. Hoppas verkligen att jag ska ha råd att förlänga det på något sätt!
Ska och träna med mamma och mest troligt syster också. Kul!

Linda kommer mest troligt och färgar mitt hår ikväll också. Hade varit najs. Jag är nöjd med min hårfärg, men samtidigt inte. Förändrig är ju bara kul, och skulle man bli missnöjd av nån anledning kan man ju färga om!

Nä, nu ska jag väl vara seriös och fortsätta "jobba". Håller på att skriva fakturor i Excel. Jääääättekuuuul....

 
 
domi

domi

7 januari 2008 20:04

bild tack!! på nya håret!

http://dbmm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards