Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Sofie - 9 februari 2008 18:10

Det var ju så det hette. Kom bara ihåg att det började på A... 1000 tack!!!!

Av Sofie - 9 februari 2008 17:35

Det är ett ord jag inte kommer på.

Vad heter det när man gör så att ett ord ser likadant ut, oavsett vilket håll man ser det ifrån? Jag menar, när man skriver exempelvis ordet "hej" och skriver det så att det står "hej" även när man vänder ordet upp och ner.

Är det nån som fattar vad jag menar? Jag vet ju vad det kallas, men det trivs alldeles för bra i bakhuvudet och vill inte komma fram.

Ja, jag vet - jag är verkligen HELT värdelös på att beskriva saker.

Av Sofie - 9 februari 2008 15:46

Idag har jag tråkigt. Och då menar jag tråååååkigt. Så tråkigt att jag har underhållit mig själv med att tvätta kläder, rensa i köket och raka benen. DÅ har man tråkigt, gott folk. Bleh.

Har dessutom en lite lagom förkyld unge som gnäller konstant, och som får stackars mamman att gå i taket ungefär var femte minut. Bleh igen.

Ska trösta mig med lite Melodifestival ikväll. Då kanske det känns bättre en stund.

Ska snart försöka sno ihop nån form av middag också. Bleh bleh bleh!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards