Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sofie - 5 april 2008 14:26

Jag räknade lite häromdagen och jag kom på att om jag räknar från det mesta jag har vägt sen Adrian föddes, så har jag gått ner över 10 kg! Kanske inte konstigt att det mesta är lättare nu, och att huden är lite slapp och likgiltig.. Jag köpte en tshirt igår för att ha till ikväll. Inget flashigt, det är inte min grej, utan en vanlig enkel tshirt med Gustaf-tryck. Jag älskar 'tischor', man kan inte ha för många. Nå, saken jag ville komma till var storleken. Tröjor jag har köpt har varit i storlek M, ibland snudd på L. Min älskade tshirt som jag köpte igår var XS! Helt sjukt ju. Men ändå - nytt viktrekord nu. Jag har varit ner på 58,8. Det trodde jag aldrig... Målvikt, here I come!

Av Sofie - 5 april 2008 14:20

Adrian har börjat med så roliga grejer, och säger så roliga saker. Som när han brister ut i ett asgarv, like so:'HAHAHA! Galen...' Han låter verkligen galen när han säger 'galen' också. Och så har han börjat skaka på huvudet åt saker, samtidigt som han säger 'ingen mening..' Hehe, snacka om att han brås på sin galna och deprimerade morsa :-P

Av Sofie - 5 april 2008 14:05

Idag ska jag ut med Linda och göra staden osäker! Fest och krogen är det som gäller. Oförskämt roligt ska vi ha! Men jag ska försöka hålla mig någorlunda i skinnet... Jag orkar inte bli så bakis som förra gången.. Jag mår illa bara jag tänker på det! Kanske kan det t.o.m bli så roligt som på den gamla goda tiden. Det hade jag tyckt om. Rock on!

Av Sofie - 5 april 2008 13:55

Det gick bra på RMK. Det verkar vara ett okej ställe. Och mycket pysslande, vilket ju passar mig perfekt. Ska fundera till på måndag, men som det känns nu så blir det kanske praktik där. Man kan ju alltid testa och är det inget för mig får jag väl hitta på något annat.. Det är ganska nära också, vilket innebär skön promenad varje dag, med musik i öronen. Kan det bli bättre?

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards