Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Sofie - 3 augusti 2008 19:27

Jag är på dåligt humör idag. Eller nä, det stämmer nog inte heller riktigt. Jag är inte arg eller sur eller något. Jag är bara.... less. På vad vet jag inte riktigt. Livet, universum och allting, kanske?
Känner mig likgiltig och less, samtidigt som jag är så frustrerad att jag bara vill skrika och slå på något.

För någon dag sen kändes det ganska okej. Det kan vända fort ibland, och utan anledning. Det är knappt så jag hänger med själv, jag ser det aldrig komma. Alltid tänker jag att det kanske är bra nu, kanske har jag slutat må dåligt, men så kommer det tillbaka. Jävla skit. Det brukar inte hålla i sig så länge, några dagar, sen vänder det uppåt igen. Hoppas det är likadant den här gången.

Av Sofie - 3 augusti 2008 18:15

På min rosbuske som jag fått av farmor fanns det en enda liten knopp. En. Sen fick vi visst besök av en hungrig hare eller något. Jag väntade länge på den där knoppen, men så intet. En av mina andra blommor är uppäten och så har den lille saten varit på rabarbern också. Grr!

Av Sofie - 3 augusti 2008 15:42

... på mina nya kläder, sen är det nog äntligen slut!
Jag vill inte skrämma bort er med fula bilder, men ni kanske överlever. Som vanligt är det superkass kvalitet, men fotar man med mobilen så blir det ju inte bättre... Håll till godo:

Av Sofie - 3 augusti 2008 11:43

Jag är en väldigt frusen person. Jag fryser nästan jämt. En gång i arken så låg jag och skakade under täcket och då var det 35 grader därinne.
När det är varmt utomhus njuter jag som aldrig förr. I Turkiet var det lagom temperatur. Men när det är varmt inomhus håller jag fan på att dö.
Jag sitter i morgonrock och håller faktiskt på att avlida. Jag hatar att vara såhär varm. Jag mår nästan illa. Konstigt att det kan vara sådan skillnad.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards