Alla inlägg den 4 november 2007

Av Sofie - 4 november 2007 20:35

Fick nästan panik idag. Jag måste ha förträngt att jag börjar "jobba" imorgon! Idag slog det mig (ganska hårt också) att jag börjar imorgon.
Känner nervositet, förväntan, ängslan och så lite skräck också. Men jag försöker intala mig själv att det kommer gå BRA!
Får hoppas att jag inte får totalpanik imorgon och rymmer nånstans istället. Eller bryter ihop helt och gråter hela dagen i fosterställning. Nä, just ja, det kommer ju gå BRA!!!!

Av Sofie - 4 november 2007 20:32

Ang. Solstorm så förstår jag ju såklart att de inte kan filma allt som det verkligen är.. Av estetiska skäl osv. Men det är ändå störande!

Idag har vi varit på kalas. Mammas sambo Anders fyller år.
Vi köpte en sån där bautatriss för 100 kronor. Han vann 100 kronor!
Det bjöds på tårta och hembakade bullar. Jag åt.. ett äpple! Känner mig superduktig (och supergodissugen!)! Men det är bara att kämpa vidare. Det har ju gått så bra än så länge, så jag vill inte sabba.

Av Sofie - 4 november 2007 10:56

Solstorm var... okej. En tvåa i betyg är för snålt, men en trea är nästan för generöst. Som Kirunabo var det massor med detaljer som irriterade. Som t.ex att när hon åkte från flyplatsen så kom hon in till stan via Nikka-vägen.. Men handlingen var bra (såklart), och skådespeleriet var.. sådär. Och ja, jag erkänner att Persbrandt faktiskt gjorde en okej insats.

Klev upp på vågen imorse, beredd på att bli rejält besviken efter gårdagens lilla fusk. Men jag blev glatt överraskad! -2.3 kg! Wohooo!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards