Alla inlägg den 30 november 2007

Av Sofie - 30 november 2007 18:47

Jag tror inte på sammanträffanden. Jag tror att allt som sker händer av en anledning.

Ställer man en fråga t.ex, så får man svar på ett eller annat sätt, bara man är öppen för det.

Jag har funderat länge på det här med hypnos. Det känns som att det finns saker som jag hade behövt komma ihåg. Saker som finns där i hjärnan som jag inte minns, men ändå mår dåligt av. Jag hade velat få fram några minnen, så man kan bearbeta och gå vidare.

Mamma kom förbi för några dagar sen. Hon hade äntligen hämtat ut lite böcker som hon beställt. Hon hade själv börjat läsa en, och tyckte att jag kan ju läsa nåt annat och så byter vi sen.

Gissa vad boken handlar till mycket stor del om? Just det.

Av Sofie - 30 november 2007 14:34

Natten har gått bra, med undantag för en stund vid 4-tiden då Adde vaknade och skulle ABSOLUT ha macka och yoghurt.
Efter att ha tjatat på honom i hundra år (kändes det som) gick han med på att äta välling istället. Sen sov vi till strax efter 8.

Niklas har varit förbi här och hälsat på medan hans bil var på verkstan. Alltid trevligt med besök, men extra trevligt nu efter att man har varit sjuk. Det känns som att man har suttit ensam hemma hur länge som helst. Skönt att få lite kontakt med omvärlden igen.

Adrian har precis somnat. Han ville INTE sova, så det blev en sen tupplur idag. Inte mycket annat att göra, än att försöka väcka honom lite tidigare. Han sover ju gärna två timmar, men han kan ju inte sova till 16:30! Nä, senast 15.30 eller så får han vakna. Så det så.

Emma ska bo med oss i helg förresten. Mamma och Anders ska till Luleå, så syster yster får hålla oss sällskap. Alltid najs :)

....


Igår fick jag förresten veta en sak som gjorde mig så superduperlycklig och glad. Jag vill så gärna, men jag får inte säga nåt. Än.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards