Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Sofie - 3 juli 2007 21:26

.. jag gör inte mycket annat än skriver här :P


Jag och familjen har varit till Åsa och hennes familj och kollat möbler idag. Skänken var jättefin så den ska vi ha! Jag älskar gamla möbler.
Adde var ganska fascinerad av Alvar. Det är ju roligt med en grabb som är nästan precis lika gammal! Fast när Alvar började härma Adrians skrik, då var det inte lika roligt längre. Alvar härmade ju bara Adrian, men då blev lillfisen minsann rädd och skulle upp i mammas famn. Håhåjaja. 


Hittade shorts till Adde på Lindex idag också. Halva sommaren har gått och kommer man på att grabben måste ha shorts. Nå, bättre sent än aldrig väl?


Köpte en bauta-stor resväska på Wedins också. Kom på att det är bra att ha så lite väskor som möjligt med sig på resan, så då är det väl praktiskt att ha en enorm väska..? Dyr var den, men det var nog värt det.
Då kan man shoppa som ett svin i Stockholm och ändå få med sig allt i bara en väska. Eller två. 


Altajärvi-borna har fått sig ett besök ikväll också. Adrian gillar Linda, Stefan och Pontus. Det är kul. I början var han ganska skraj för Stefan, men nu är det lugna puckar. Han satt t.o.m i Stefans famn idag. Tufft.


Nu ska jag se om vi ska glo nån serie kanske. Om inte datorn låser sig igen. Som vanligt. Ett av Desperate-avsnitten tog 3 kvällar att titta igenom. Jävla dator!

Av Sofie - 3 juli 2007 14:09

Johanna och Hans har varit och hälsat på en stund idag. Himla trevligt att de tänker på oss när de är uppe i lilla Kiruna!
Som tur var hann vi städa litegrann innan de kom innanför dörren också. Det är pinsamt stökigt hos oss. Måste städa ordentligt så det är fint när vi åker.


Vilket är snart! I övermorgon lyfter planet mot Stockholm! Jag längtar. Det ska bli så kul att komma bort en stund.

Vi försöker smida lite Stockholms-planer också.
Nån som har något bra tips på roligheter man kan pyssla med där nere? :)

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards