Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Sofie - 4 juli 2007 22:43

Det gick bra på banken. Inga besvär och bekymmer. Skönt med ett snabbt bankbesök, för en gångs skull.

Lite har vi fått gjort idag. Städa är det ju omöjligt att göra, men vi har röjt så gott det går. Vi har tvättat som dårar, så man har rena och fina kläder att ta med sig. Lite disk finns det kvar, men den fixar vi imorgon. Och packar gör vi också imorgon.
Ska bli skönt när vi äntligen är på väg och man slipper stressa och tänka på så mycket saker.

Jag har varit på stan med mamma och Adde idag. Hittade ett par jeans för 250 kronor, så jag är glad. Jag behövde verkligen nya byxor.. Nästan alla mina byxor är ju trasiga!


Jag mår lite illa. Lite yr är jag också. Inte kul. Hoppas att det går över till imorgon! Jag vägrar bli sjuk. Jag vägrar!

Av Sofie - 4 juli 2007 09:50

Alla fick sig en sovmorgon idag. Adrian vaknade inte förrän 8:48. Najs!


Idag ska vi på banken. Vi ska fixa med lite lån så vi kan betala handpenningen på huset.

Senare blir det att städa, tvätta och packa. Lagom kul, men det måste ju göras.. Men det är skönt att ha så mycket som möjligt klart innan imorgon. Visserligen går planet ganska sent, men ändå. Det mesta av packningen fixar man väl imorgon ändå.


Nu ska jag rota fram frukost.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards