Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Guitar Hero-skryt

Av Sofie - 17 mars 2008 12:02

I brist på liv och andra intressen brukar jag spela tv-spel. Jag älskar tv-spel. Andra gnäller om att man blir ju så less och vuxna ska ju minsann inte spela tv-spel och blaha blaha, men jag kommer att spela tv-spel till den dag jag dör.

Vem kan motstå ett Super Nintendo och Zelda: A Link To The Past eller Super Metroid? Världens bästa spel. Och Guitar Hero förstås.
Vilket för mig in på mitt skryt: Jag är bäst! MOAHAHAHA!

Roger och Sanna har konstaterat att jag och min kära broder måste ha någon form av hjärnskada eftersom vi alltid blir så bra på de tv-spel som vi har. Jag föredrar att inte se det så negativt (vadå hjärnskada, inget liv osv) utan jag väljer att se det som att jag är hängiven och envis. Jag ger mig inte förrän jag klarar det! Hahahaha.

Nåväl. Mera skryt: Jag vann över Slash i en battle på expert igår och jag har även klarat av 30 av de 42 låtar som finns på expert. Oh the glory!

Ja, jag vet - ni skiter fullständigt i mina framgångar men jag måste ju få skryta åt nån! Som kompensation för mitt tråkiga inlägg ger jag er detta:

 
 
eve

eve

17 mars 2008 12:55

Klart man ska få skryta när man är bra på nåt!

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

peka

17 mars 2008 18:30

jag är ju bäst på Singstar! men fukar typ aldrig å sjunger ensam, men måste nog börja med det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards