Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Sofie - 5 oktober 2007 17:27

Adrian verkade lite seg efter tuppluren idag. Sen, när mommo var på besök, så kom det. Kräket. I nästan halva soffan. Urk.

Men jag vet inte om det är magsjuka. Kanske var det bara något som behövde komma upp. Han har ätit ganska mycket sött idag.
Jag hoppas att det är så.

Men jag lär väl märka hur det ligger till inom en ganska snar framtid. Suck, jag hoppas verkligen att det inte är magsjuka! Jag ser inte fram emot en natt med ständiga uppvaknanden, torkning och byte av sängkläder.....

Av Sofie - 5 oktober 2007 09:19

Jag borde vara halvdöd, men jag är bara dödstrött.
Adrian har tjorvat så in i helsike inatt!
Under kvällen vaknade han säkert 3-4 gånger, och han har vrålat och gråtit och skrikit. Vid 1-tiden fick jag somna. Sen upp igen vid 5. Välling-tajm förstås. Sen sova och upp igen 6.50 ungefär.
Fast just nu känner jag mig ganska pigg. Har precis kommit hem efter en skön promenad till och hem från dagis.
Kommer nog hamna i koma om en stund, när tröttheten återvänder.

Idag fyller Linda år. Vi ska försöka hinna dit innan Roger börjar jobba. Hoppas vi hinner, det hade varit gott med tårta!

Nu ska jag ta och äta en smörgås som blev över från lunchen igår.
Ciabatta med pesto, kyckling och mozzarellaost.... Oj, jag dreglade visst.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards