Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Sofie - 23 oktober 2007 20:30

Imorse efter att jag dumpat ungen på dagis så gick jag hem och la mig i sängen. Jag tror jag somnade så fort huvudet tog i kudden. Sen sov jag faktiskt ända till 10.30 Underbart skönt. Jag behövde verkligen sova. Adrian strular ju så förbannat på nätterna nuförtiden.
Det är väl mardrömmar och massor med intryck som ska bearbetas och sånt kul...

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Orkade inte ens laga middag, så det blev rester. Korv och makaroner två dagar i rad är kanske inte så kul, men ibland är det skönt att slippa tänka på matlagning.
Adrian åt dessutom nästan ingenting till middag igår..
-"Hepoff!"
-"Ska du ha ketchup?"
-"Mmmm."
(Sätter några små kluttar ketchup på tallriken.)
-"Nää! Bort! Bort!"
-"Ska du inte ha ketchup?"
-"Nää! Färdi. Bort!"
Suck. Han vet nog inte ens själv vad han vill, egentligen. Trotsunge!

House ikväll. Roger slutar 22, så jag sitter uppe tills han kommer hem. Det är mysigt att kunna umgås på kvällen fastän han har jobbat eftermiddag. De nya skiften är mycket bättre!

Hoppas att Adrian sover inatt!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards