Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Sofie - 3 maj 2007 19:43

Erkänn, ni trodde inte på mig när jag skrev att jag skulle städa idag. Fan, inte ens jag trodde ju på det! Men jodå, lite har jag faktiskt städat! Diskat, tvättat och dammsugit har jag gjort. Och plockat. Detta eviga plockande. Men det blir ju så när det är en viss person som hela tiden rotar och undersöker.


Har varit till mamma en sväng ikväll också. Skönt att komma ut en stund och se nåt annat. Och Adrian blir alltid så glad när vi åker dit. Han är mommo-tokig!


Nu ska jag ta det lugnt i soffan en stund, vänta på CSI och sen efter CSI är det sängen som gäller. Fel om dan bara kunde ta slut nångång. Hoppas att nästa dag är roligare och bättre. Och mindre snöig. Gonatt!


Dagens test: The Simpsons Personality Test

 You are Homer Simpson!

You're just an ordinary, all-American working Joe...

With a special fondness for pork rinds and donuts.

You will be remembered for: your little "isms" and philosophies on life

Your life philosophy: "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel."


Av Sofie - 3 maj 2007 10:06

Idag ska jag fanimej städa!





Joho, det ska jag visst!

Så det så.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards