Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Sofie - 14 maj 2007 22:27

Jag borde gå och lägga mig.

Ändå sitter man här. Datorn har nån magisk dragningskraft. Eller så är jag bara en riktig datanörd. Kanske en kombination av båda? Eller datorn kanske har en magisk dragningskraft just för att man är en datanörd?

Ni hör ju på mig att jag borde gå och lägga mig.


Dagens test: What Do You Think Of Your Friends?


What You Really Think Of Your Friends:


Emma is your soulmate.

You truly love Nina.

You consider Kicki your true friend.

You know that Petra is always thinking of you.

You'll remember Maria for the rest of your life.

You secretly think Roger is creative, charming, and a bit too dramatic at times.

You secretly think that Annika is colorful, impulsive, and a total risk taker.

You secretly think that Tommy is loyal and trustworthy to you. And that Tommy changes lovers faster than underwear.

You secretly think Evelina is shy and nonconfrontational. And that Evelina has a hidden internet romance.

Av Sofie - 14 maj 2007 20:45

Jag har varit duktig idag. Klockan 18:20, ungefär, packade jag ner ungen i vagnen och så gick vi på promenad. Knallade ner till Coop och så hem igen. Trodde att det skulle resultera i 10 000 steg, men icke! 9195 är jag uppe i nu. Men det får vara godkänt. Det saknas ju inte såå mycket i alla fall.

Jag har tänkt att jag ska promenera en timme varenda dag från och med nu. Måndag = ny vecka, nya tag! Dallret ska BORT!


Adde somnade i vagnen. Mindre bra. Han sov i ca 20 minuter innan vi äntligen kom hem. Så han kom i säng först nu. Han ville inte ha någon välling, men han har ätit en halv banan i alla fall. Misstänker att han kommer vakna innan kvällen är slut och vara vrålhungrig. Nåja, inte mycket att göra..


Nu ska jag ta en snabbdusch innan CSI NY börjar. Ha en bra kväll!

Av Sofie - 14 maj 2007 14:32

Den här dagen är ingen bra dag. Åtminstone inte än så länge. Känner mig deprimerad. Tänkte försöka orka ta en promenad när gossen vaknar. Kanske mår jag bättre sen.


Nu vaknar barnet.

Av Sofie - 14 maj 2007 11:56

Idag är jag trött. Men jag har inte sovit för lite, jag har sovit för mycket! Jag och Adrian låg och snarkade ända till 09:40! Skönt att sova, men inte skönt att vara såhär förbenat trött! Nå, om jag aktiverar mig blir det nog bättre.


Jag hade ju tänkt ta en promenad med mina tönt-stavar idag. Såklart ska det regna. Jäkla skit, jag har ju inte regnkläder. Men jag kanske tar en snabb-promenad i alla fall, jag får se hur det blir. Ut måste jag, regn eller inte regn. Med eller utan unge. Ut ska jag!


Mitt nya liv börjar ju idag. Rogers också. Nu har vi bestämt oss!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards