Alla inlägg den 9 maj 2007

KUL

Av Sofie - 9 maj 2007 21:06

Jag, Roger och Adde har varit på stan en stund idag, tillsammans med Eve och Elias. Roger och Adde strosade mest själv och jag gick med Mikkosarna. Elias är så söt! :)


Ooh, jag bara måste berätta! Jag har gjort nåt så KUL idag!
JAG HAR KÖRT BIL! Satan i gatan vad kul det var! Superläskigt såklart också.. Både vill och inte vill köra igen imorgon. Var så satans nervös. Men nu har jag testat i alla fall. KUL KUL KUL! :)


Dagens test: How's Your Taste In Music?


Your taste in music:


90's Alternative: High Influence
Adult Alternative: High Influence
Classic Rock: High Influence
80's Rock: Medium Influence
90's Pop: Medium Influence

Av Sofie - 9 maj 2007 11:28

Blir man utmanad så blir man. Jag har inget val; jag MÅSTE lägga upp listan här ju! Läs och förundras!



Tre jobb jag haft i mitt liv: Räknas mitt enda sommarjobb? Annars NADA :(

Tre platser där jag har bott: Kiruna, Kiruna och öhh.. Kiruna!
  
Tre serier jag gillar att se på TV: Criminal Minds, Gilmore Girls och Desperate Housewifes!


Tre platser där jag semestrat: Gotland, Öland och Alanya

Tre av mina favoriträtter: Tacos, thai-mat och Rogers lasagne

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: någonstans utomlands, i tyresö och i min välfyllda skattkammare

Tre saker jag drömmer om: semester med mina grabbar, massor med pengar och ett friskt och lyckligt liv


Tre personer jag utmanar: Eve, Kicki och Peka!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards