Alla inlägg den 21 november 2008

Av Sofie - 21 november 2008 22:11

Allt som kan gå fel gör ju det.
Inte hade de i Jukkas någon bokning. Inget julbord för oss minsann.

Men - det blev superbra ändå. Vi hamnade på City Krogen istället, och åt smarrig buffé och hade jättetrevligt. Det var länge sen jag skrattade så  mycket.
Jag har fotat massor med bilder, men jag orkar inte ladda över dem nu. Om jag orkar så fixar jag det imorgon.

Så TACK mamma och Anders, för ojulbordet! :-D

Av Sofie - 21 november 2008 15:01

Idag hade jag håltimme mellan 9.30 - 12.15, så jag har varit på gymmet igen! Det känns bra, motivationen är på topp! Jag tar det fortfarande lugnt, men ökade lite med korta intervaller på löpbandet. Kondisen verkar nästan intakt, jag är knappt andfådd när jag kliver av efter tjugo minuter. Härligt! Så nu blir det gymmet var tredje dag, under håltimmarna. Förutsatt att jag är frisk förstås. Perfekt!

Nu ska jag ta och leta i garderoben och se om jag har nåt fint jag kan ta på mig. Mamma + sambo bjuder på julbord idag, så vi ska ut till Jukkasjärvi nästan hela tjocka släkten. Det ska bli trevligt, och gott!

Gym och julbord.... Känns ju som en bra kombo. Or not.
Ha en bra kväll, det ska jag ha.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards