Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sofie - 29 november 2008 19:16

Min son har varit väldigt gosig och snäll idag. Spontana kramar och pussar har utdelats till höger och vänster och jag har fått presenter och teckningar. En av teckningarna hade han ritat på länge och koncentrerat, så jag var ju tvungen att fråga vad han hade ritat. - Titta mamma, jag har ritat en farsa åt dig! Jahaja. Senare bråkade vi om blöjor. Han ville inte byta och jag sa att antingen byter vi eller så får han vara naken. Försökte muta också och sa att om han kissar i pottan så får han ett klistermärke, men icke. Han blängde bara surt på mig och sa: - Uppför dig mamma!

Av Sofie - 29 november 2008 11:28

Idag försöker jag julstäda, så man kan julstöka imorgon. Städningen går segt eftersom jag blir konstant motarbetad, men det går framåt. Jag tänkte faktiskt dammtorka till och med, men jag hade inga trasor. Får se om jag hittar något bra substitut. Det är jobbigt att dammsuga soffor när man har plågsam träningsvärk. Men det går. Bäst att fortsätta.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards