Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Sofie - 4 juli 2008 20:10

Var och lagade min trasiga lagning igår. Det var på tanden som blivit rotfylld, så det behövdes ju ingen bedövning. Skönt det i alla fall.

Fick tid för att dra ut visdomstanden också. Den 18/8 är det dags. Jag har redan ångest.

Idag har vi lunchat på stan, jag och grabbarna. Svårt att få i sig något i värmen, men man måste ju äta. Det är så skönt när solen skiner, och så härligt att få ha på bara kjol och linne och inte en massa tjocka kläder.

Syster, moder och Anders har ätit middag med oss idag. Grillat har vi gjort. Supergott blev det! Och så åt vi lite efterrätt också; chokladkakorna som jag och syster bakade igår. Mums mums!
Men nu får det fan vara slut på sånt! Snart har jag gått upp alla mina kilon igen ju.

Nu ska jag försöka klara av slutprovet på hebreiska bokstäver. Sen ska jag glo serie med R och bara mysa. Ha en bra kväll!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards