Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Sofie - 9 juli 2008 20:07

I och med bilköp fick vi ju några extra slantar till semesterkassan. Det firade vi med... att slösa bort en fjärdedel på stan idag. Så typiskt. Men pengar är väl till för att användas?

En klänning och ett linne som jag hittade på b.young:






























































Reor är bra. Klänningen hade kostat 399.50, men jag fick den för 199.50
Linnet var dock inte på rea, utan kostade 299... Men jag kunde bara inte låta bli. Även sonen och R fick sig kläder. Grabben fick 3 tröjor och ett 7-pack kalsonger (här ska pottränas!) från Lindex, och R shoppade shorts och t-shirts på Dressman.

Imorgon fyller R år, så jag ska nog knåpa ihop en blåbärscheesecake tror jag. Så kom på fika, alla som vill.
På fredag åker vi äntligen på semester! Den vanliga rundan; Kalix och Luleå. Jag längtar! Va fan, jag är världens mest otekniska. Jag får aldrig detta med bild och text att funka ihop. Nåja, det går ju att läsa iaf.

Av Sofie - 9 juli 2008 20:02

Yes yes yes yes, vi fick äntligen sålt Forden idag! Åååhh, vad det är skönt att slippa se det där åbäket på tomten. Det finns bara ett ord: Befrielse.

Här en bild från Pekas "kalas", när Adde spanade på bilar med Doris:

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards