Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Sofie - 23 juli 2008 23:53

Jag har ju glömt att berätta om R's födelsedagspresent. Han fyllde ju år för några veckor sen, men har inte hittat något bra att köpa.
Så hittade han något han ville ha, och så fick det bli. Och eftersom han vet vad det är kan jag lägga ut en bild här utan att förstöra överraskningen:


Vill du titta på fler vattenpipor och grejer, så gå bara in här!
Grattis i efterskott, darling!

Av Sofie - 23 juli 2008 23:22

Ska se om jag kommer ihåg vad vi har gjort idag istället då..

Jo! Jag har faktiskt städat lite. Vill ju ha det hyffsat rent och snyggt inför hemkomsten på söndag. Ja, vi åker ju imorgon. Luleå, here we come!
Folket har förhoppningsvis förberett sig någorlunda på vår ankomst, även om inget riktigt kan förbereda en på grabbens snacksalighet. Man måste ladda upp med dubbel dos tålamod, och möjligtvis öronproppar, för annars finns risken att man blir lite galen.
Grabben pratar redan om Kenka, Nettan och förstås Anna och "Tias" som vi ska besöka på fredag. När han är mätt och inte vill äta mer, så ska han spara till Kenka säger han. Vanligtvis så är det mommo han sparar saker åt, men det är väl lite speciellt nu förstås.

På tal om mommo så var hon och grabbens plastmoster hit en sväng för att tvätta Saaben. Grabben blev förstås helt eld och lågor, han ÄLSKAR mommos Saab! Måste prångla dit en stol så han kan cruisa runt lite när han vill... Fast då ser vi nog aldrig röken av honom igen.
Nåväl, han fick iaf hjälpa till att tvätta bilen och jag har nog aldrig sett en så söt.... biltvättare någonsin! Observera:


Duktig kille! Han var så stolt sen, och har sagt flera gånger att "duktig hjälpa till tvätta bilen"!

Har spenderat hela kvällen hos mommo och gänget. De åker också bort imorgon, fast de är borta något längre så vi ses nog inte på ungefär 3 veckor eller så. Hur ska grabben klara sig utan mommo så länge? Och hur ska mommo klara sig utan grabben??! Kan bli läskigt det här....

Det var tänkt att jag skulle packa nu på kvällskvisten, men eftersom det inte är någon större brådska imorgon så packar vi och fixar allt då.
Nu ska jag mysa i soffan med lite cashewnötter i mjölkchoklad. Och R då förstås (han är inte lika viktig, han är ju inte doppad i choklad haha)!

Av Sofie - 23 juli 2008 23:17

--- minnas vad vi gjorde igår, men det står helt still i skallen. Bra minne, men jävligt kort!

Utan att skryta, och jag är förstås inte alls partisk, så måste jag ändå säga att jag har världens sötaste unge! Jag har t.o.m bildbevis:


Och så till sist, en bild på vår nya köksduk. Jag vet att den inte är struken, men jag och strykjärnet är inte bästa vänner.... Och låt bli att titta på stöket i bakgrunden, titta istället på mina stackars blommor som äntligen fått lite ny jord!

Av Sofie - 23 juli 2008 01:06

Vart kan jag ringa för att klaga på detta överjävliga väder?! Jag vill beställa sol, värme och en snygg solbränna till helgen tack.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards