Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sofie - 21 september 2008 21:38

Det är riktigt nice med bastu och en iskall cider. Härligt härligt. Nu ska jag slappa och se del fyra i serien om Airbus A380. Det är helt sjukt egentligen. Planet väger 560 ton och har en vingbredd på 80 meter - och det lyfter! Tufft.

Av Sofie - 21 september 2008 16:50

Ja, det får det! Nu orkar jag inte mer. Klar med städningen blir man väl aldrig, men jag har fått bort det mest hälsovådliga. Har lite tvätt i maskinen som måste hängas snart, och så ska jag vattna blommorna men sen tar jag kväll. Jag ska bara slappa och ta det lugnt. Åtminstone tills det är dags för grabbens bad. Kanske att jag tar mig en bastu ikväll också. Det har jag fan gjort mig förtjänt av!

Av Sofie - 21 september 2008 09:28

Jag vet inte vad jag gjort av min ork, min motivation och min livsgnista men hittar du dem så lägg dem gärna på närmaste postlåda. Jag har ju stora planer för dagen, men det gäller ju att komma igång. Jag ska storstäda nämligen. Jag sa stora planer, inte roliga. Känner du nu en oemotståndlig lust att komma och hjälpa till så inte mig emot! Belöning utlovas. Måste bara komma på något bra. Nu ska jag deppa vidare en liten stund innan jag tar på mig mjukisbyxorna och sätter igång!

Av Sofie - 21 september 2008 07:09

Även om det faktiskt är en sovmorgon då jag får sova till sju, så känns det inte riktigt som det.. För att klassas som en sovmorgon vill jag sova minst till åtta, och då inte väckas av någon som gnäller om att "gå ner nu!!". Tur att han älskar alla program på Playhouse Disney. Medan han tittar kan jag halvslumra litegranna.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards