Alla inlägg den 23 september 2008

Av Sofie - 23 september 2008 20:24

Men han har varit ganska pigg och på gott humör idag. Det är skönt att han är så snäll och glad fastän han är sjuk, han har alltid varit sån. Nu ligger han och läser saga. Han ville ha Stora boken om allting, den som Stanley har, men jag fick förklara att vi har nog inte den. Han nöjde sig med en annan bok då, även om han sa att den kan vara Stora boken om allting istället. Vi har bakat idag också. Tigerkaksmuffins med vit choklad (med lemon-lime smak) på. Blev riktigt gott. Under vårt pysslande i köket fick jag se att jag minsann har en klätterapa till son!

Av Sofie - 23 september 2008 08:00

Sitter i klassrummet och väntar på att lektionen ska börja. Har bara denna lektion, historia, och sen är det slut för idag. Korta och sköna dagar, synd att man ska börja så tidigt bara. Hittade nya flingor på Coop igår, som jag bara var tvungen att testa. Dinkel Fras. Det var med stor tveksamhet som jag tog den första tuggan, men det var riktigt gott. Dinkel rules. Använder det mycket när jag bakar också. Nå, ni skiter väl i vilket. Nu ska jag fortsätta vänta och vänta på att lektionen ska komma igång. Fridens!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards