Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Sofie - 19 augusti 2007 10:25

"NINNING!!"
Vaknade av att Adrian grät efter välling. Suck.
Jag vill inte gärna ge välling klockan 8, det förstör ju aptiten för resten av dagen, men oftast ger sig Adrian inte förrän han får som han vill.

Men idag hade jag ett hemligt vapen - yoghurt!
Adrian älskar yoghurt, så när jag föreslog det glömde han vällingen illa kvickt. Måste se till att ha yoghurt hemma oftare.
Risifrutti funkar också. Med jordgubbssylt ska det vara! "Titti! Bubbe!"


Annars har vi mest tagit det lugnt nu på morgonen. Adrian upptäckte ju Emma nästan direkt när vi klev upp, så då sken han ju upp som en sol och det dåliga humöret var som bortblåst. Måste se till att ha Emma hemma oftare också!

Adrian har busat med Emma hela morgonen, och jag har fått ta det ganska lugnt. Jag har t.o.m kunnat ligga i soffan och läsa tidningen i lugn och ro!
Hmm... Emma måste nog flytta till oss.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards