Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Sofie - 7 augusti 2007 13:31

Vägen hem från Kalix var inte helt problemfri.

Jag hade just tagit fram Aftonbladet och lite godis och förberedde mig på att koppla av, och Roger svängde ut på E4:an. Pang, lät det då. Roger stannade bilen och hoppade ur för att kika vad som var fel.
Drivaxeln på vänster sida hade visst lossnat. Snark. Roger ringde efter bärgning och jag och Adrian fick åka tillbaka in till Kalix med pappa, som kommit för att hjälpa till.

Som tur var så var felet enkelt, och billigt, åtgärdat. Efter tre timmars försening kunde vi fortsätta hemåt.
Och hem kom vi, utan några fler problem.

Jag vill ha en ny bil.

Av Sofie - 7 augusti 2007 08:50

Ibland när Adrian är inne på toaletten låter det som att han står och kräks. Men han står bara lutad över handfatet och försöker spotta. Han vet ju inte riktigt hur man gör, han vet bara att man ska spotta efter att man har borstat tänderna. Gullunge!

Av Sofie - 7 augusti 2007 08:35

Igår pratade jag i telefon med Adrian för första gången. Han var så söt så jag fick nästan tårar i ögonen!

-"Pappa!"
-"Nej, det är mamma."
-"Mammaa!!"
-"Hej!"
-"Heeej!"
-"Är du med mommo?"
-"Mommoooo!"
-"Har du roligt?"
-"Mmm."

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards