Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Sofie - 21 augusti 2007 10:25

Igår kväll var vi och kikade i huset igen. Det är nästan tomt där nu! Kanske får vi flytta in SNART! Hur underbart hade inte det varit?!
De är så snälla också, som lämnar lite speglar och grejs till oss också.
Ååh, vad jag längtar tills vi får flytta!

Jag har plockat och donat hela morgonen. Det kommer ännu en som ska titta på lägenheten idag. Hoppas vi blir av med lägenheten ganska omgående.. Igår var det massor med folk här som tittade. NÅN borde ju gilla den tycker jag.

Det är faktiskt världens bästa lägenhet! Förutom att den är så liten då, men den duger utmärkt till två personer (som inte har för mycket ägodelar som vissa andra..). Jag har älskat att bo här. Jag kommer att sakna vårt lilla hem litegrann. Vi har ju ändå bott här i fem år.


Nä, nu ska jag spela lite med Adrian. Sen är pausen över och the städning continues!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards