Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Sofie - 22 augusti 2007 21:23

Adrian har varit helt hopplös idag. Det är som att han har letat efter saker att bråka och gnälla om. Allt som han vet att han inte får göra, det har han såklart gjort!
Ibland blir man så galen så man nästan vill stoppa honom i en låda och skicka honom till nåt annat land! Men så tittar han på en med de stora blå ögonen och ser sådär bestämd ut som bara Adrian kan, och så säger han nåt roligt eller sött.. Kan man vara arg då? Nä, just det.

Adrian - du må vara liten på jorden, men du är ändå det största som finns!

Av Sofie - 22 augusti 2007 10:22

Åh, vad jag hade velat få sova en hel morgon igen. Att få uppleva en morgon då man inte väcks femtioelva gånger av en unge som ena gången grinar och andra gången sparkar på en. Suck.
Men vafan, jag ska egentligen inte klaga. Trots massväckning och hårda sparkar är det förbenat mysigt att sova bredvid en gosig unge.


Imorse var han inte nöjd med nåt. Först skulle han ha välling, men sen kom han på att nä, det ville han inte alls. Jag föreslog yoghurt, men det dög inte heller. Ingen smörgås heller. Ingenting dög. Nå, då äter han bra med lunch sen!

Adrian har äntligen hittat ett barnprogram som han tycker om.
Två dagar i rad nu har han tvingat hela familjen att sitta och titta på Pingu! Vi fick en dvd med Pingu när vi förlängde prenumerationen på Vi Föräldrar. Jag trodde inte att han skulle tycka om den. Adrian är inte så mycket för barnprogram (reklam däremot - det är grejer det!), men jag slog igång den för nån dag sen bara för att se hur han reagerade. Det kanske jag inte skulle ha gjort. Nåja, det är ju bara Pingu. Det hade kunnat vara värre. Tänk om ungen hade kärat ner sig i Teletubbies! Jag ryser av bara tanken..

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards