Direktlänk till inlägg 10 juli 2008

Hipp hipp hurra

Av Sofie - 10 juli 2008 21:11

Idag har min sämre hälft fyllt år. Hela 29 år blev han denna gång. Farsan tyckte att jag måste skaffa en ny kille nu, någon som är yngre hehe. Det är ju sant förstås, byter man till en nyare modell håller den ju lite längre.

Jag tänkte göra en blåbärscheesecake, men det var slut på blåbär på Coop så jag fick improvisera. Det blev en 'trädgårdsbärs'cheesecake. Men det verkade funka, hörde då inga klagomål iaf. Sussi sa, som oftast då jag bakat något gott, att hon förstår varför Roger är tjock. Moahaha, jag kanske har någon evil plan..

Tänkte ju städa och fixa en massa eftersom vi åker imorgon. Som vanligt blev inte mycket gjort. Har inte ens packat något, det fixar jag imorgon på förmiddagen. Jag har ju min lista, så packningen går nog snabbt och jag tror inte jag har glömt att skriva upp något. Jag måste ha lista, annars glömmer jag hälften. Vadå senil? Tss, inte jag inte!

Nu ska jag försöka få min son att sova. Det verkar vara lagom lätt.. Någon som har lite eter över, eller en stekpanna möjligtvis?

 
 
Ingen bild

peka

10 juli 2008 21:25

vars ska ni åka?..du har säkert skrivit det, men jag minns då inget. jag hade oxå velat komma till dig och bli fet ju! men jag har jobbat idag, och innan det glott på tv heela tiden..eller jag gjorde faktikst lunch oxå..i pyjamas..

 
Ingen bild

peka

10 juli 2008 23:15

Dom ska byta ut Belle en gång till. så vi slipper henne. haha! fast alla nya är ju "fel"!
Förresten så kanske du är en "feeder" utan att veta det själv ännu.. Snart kommer Roger ligga där uppe i sovrummet och inte kunna gå själv, och ska han nånstans måste dom pajja taket och lyfta han med lyftkran!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards