Direktlänk till inlägg 7 augusti 2007

Bilstrul

Av Sofie - 7 augusti 2007 13:31

Vägen hem från Kalix var inte helt problemfri.

Jag hade just tagit fram Aftonbladet och lite godis och förberedde mig på att koppla av, och Roger svängde ut på E4:an. Pang, lät det då. Roger stannade bilen och hoppade ur för att kika vad som var fel.
Drivaxeln på vänster sida hade visst lossnat. Snark. Roger ringde efter bärgning och jag och Adrian fick åka tillbaka in till Kalix med pappa, som kommit för att hjälpa till.

Som tur var så var felet enkelt, och billigt, åtgärdat. Efter tre timmars försening kunde vi fortsätta hemåt.
Och hem kom vi, utan några fler problem.

Jag vill ha en ny bil.

 
 
jocke

jocke

7 augusti 2007 13:57

Det är dags i september om man ska gå efter hur det är beräknat. Den 12 september mer exakt. Ser att inte bara är vi som har fått knas med bilen under en resa.

http://www.jockes.bloggagratis.se

 
Pe

Pe

7 augusti 2007 15:11

Nja, min sambo vill inte flytta till Stockholm och han har precis köpt lägenhet i Svedala, så om vi fortsätter att vara tillsammans så får vi nog kompromissa och hitta något mellanting. Eller så får jag väl lämna allt och alla och ta min väska och flytta själv :-P

Vantrivs du mycket i Kiruna, eller det är ändå helt okej?

Kram!

http://Pe

 
Jocke

Jocke

8 augusti 2007 11:48

En kolv gick sönder och som kedje reaktion på det så gick hela motorn:) Kul va? Köpte en ford focus nu så jag vet att det håller :) Ja december kan vara lite tufft när allt kommer på en gång. förstår precis.

http://www.jockes.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

8 augusti 2007 20:20

Schema...

Torsdag: 12-17
Fredag: LEDIG!!!
Lördag: LEDIG!!!
Söndag: LEDIG!!!
Måndag: 11-21:15
Tisdag-onsdag: Ledig, än så länge...
Jobbar sedan torsdag-söndag nästa vecka.
Mattias har förmiddag denna vecka och eftermiddag nästa vecka.
Hur länge är ni i faggorna??

http://grundstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards