Alla inlägg under september 2008

Av Sofie - 9 september 2008 12:27

Hade bara en lektion idag också. Började 8.10 och slutade 9.35 Känns lite meningslöst nästan, men det var historia så det var ju en kul lektion i alla fall. Och jag fick min första läsläxa, haha. Nu har jag tråkigt. Vill hitta på något, men vet inte riktigt vad. Kanske börjar röja någonstans, i brist på annat. Vore ju inte helt fel för gud vet att det behövs. Nu är jag inne i en planeringsperiod igen. Massor med planer och massor med lust att förverkliga mina planer. Som vanligt händer inte ett skit, men det blir som för mycket när jag vill fixa allt NU. Håhåjaja. Nu måste jag hitta på något innan jag blir tokig.

Av Sofie - 8 september 2008 20:43

Fick ett sött sms av min vän A idag, innehållandes en bild på min söta lilla gitarrgud. Han lyckas faktiskt pricka rätt ibland, men guitar hero är nog inte lätt när man är två bast. Han lyckades somna till slut, men han sover riktigt oroligt. Så fort jag försöker smyga mig iväg vaknar han och så måste jag ligga kvar ännu en stund. Somnar väl snart här i mörkret och så får R väcka mig när han kommer hem.. Han är och repar med bandet eftersom (reklam) de har en spelning på Babylon på lördag. Gå och titta!

Av Sofie - 8 september 2008 18:59

Nästan synd att man har ett liv, annars hade jag kunnat få en välbehövd sovmorgon imorse. Jag hade bara en lektion idag, och den började 14. Men ingen sovmorgon. Ungen skulle på dagis, det skulle handlas osv. Jag får sova på torsdag istället. Då börjar jag sent igen och maken har lovat att fixa ungen och dagislämningen då. Härligt! Vi hade Nk idag. Först en massa tråk om bergarter men när vi skulle laborera blev det andra bullar. Jag och S fick jobba tillsammans och göra kristaller. På onsdag får vi se hur det blev. Nästan spännande ju! Kul med gasol om inte annat, moahaha. Nu ska jag försöka natta barnet, som inte alls vill sova utan protesterar och försöker prata ihjäl mig. Får se hur det går..

Av Sofie - 7 september 2008 22:06

Det blev aldrig att leka frisör idag. Jag vet inte vart de tog vägen. Jag och maken håller på att kolla på ett avsnitt av Saving Grace. En ganska bra serie, även om den är lite irriterande ibland. Vi har pausat nu eftersom barnet vaknade efter en liten hostattack. Tur att pappan är världsbäst på att natta om barnet! Sen blir det sängen, jag är helt slut. God natt!

Av Sofie - 7 september 2008 20:57

Jag älskar såna här kvällar. Bara mys. Vi busade järnet när han badade och han var så duktig när jag skulle skölja bort schampot. Sen har han ätit kvällis och vi har suttit och pratat om allt möjligt. När jag borstade tänderna på honom klättrade han upp och la sig i min famn, för han var en klättermus. Maken frågade om klättermusen skulle sova med honom, men nä, bara mamma. När han kom i säng sjöng han imse vimse spindel och bä bä vita lamm, och sen sa han god natt. Nu snarkar han nog snart. MYSkväll!

Av Sofie - 7 september 2008 19:19

Grabben kräktes nu ikväll. Hoppas att det inte är någon sjuka som går, men det kan ju vara vad som helst. Han har ätit lite sött idag, och alldeles innan han kräktes drack han något han inte tyckte om och han är så känslig av sig. Det räcker att han kväljer lite så kräks han. Lite roligt dock när han ser bebisar kräkas, han tycker att det är så äckligt. Min känsliga unge. Får se hur natten går, och om det blir dagis imorgon. Nu tänkte jag försöka få ner honom i badbaljan.

Av Sofie - 7 september 2008 17:26

Gud vad less jag är på vissa människor. De förvrider vad man har sagt och plötsligt är man en storskurk. Vad fan, det är inte mitt fel att det är en massa tjat och tjafs. Hon ska ju ändå föreställa vuxen, vad fan är hennes problem?!

Av Sofie - 7 september 2008 15:59

När vi ändå är inne på äckliga saker.... Den första larven han äter är ju ingenting, kolla den andra!!!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards