Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sofie - 8 januari 2009 21:17

Här ligger jag nerbäddad bredvid gossen och väntar på att han ska somna och så är jag oförskämd nog att tycka att det är JOBBIGT. Jobbigt att ligga nerbäddad under täcket, i mörkret och värmen. Men det är faktiskt jobbigt. Grabbhalvan vägrar somna och måste jag ligga här länge till somnar ju jag också! Inte bra, för det sabbar ju mina storslagna planer. Ni vet, titta på tv, fika något, sitta uppe alldeles för länge.Storslagna planer indeed. Jag borde kolla runt på stan imorgon om det finns något liv till salu.

Av Sofie - 8 januari 2009 15:28

Inga mjukstarter i skolan inte. Igår började vi läsa om judendomen och under Nkn pratade vi om DNA och mtDNA. Läraren berättade om en bok som hon hade läst och om en cool grej som man kan göra.
Jag är så dålig på att förklara men läs här om du ändå blir lite nyfiken.

För att trösta mig litegrann har jag beställt kläder från H&M. Inget särskilt egentligen, lite basplagg och jeansen var så billiga att jag inte kunde låta bli.



Beställde en svart långärmad topp till mig själv och fleecebyxor till grabben också, men fick inga bra bilder.
Jag försökte hitta något med lite färg, men jag är så dålig på sånt. Kanske nästa gång...

Jahaja, om man skulle ta och göra något vettigt kanske.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards