Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Sofie - 11 januari 2009 20:05

Idag kom Linda och hennes grabb och hälsade på en stund.
Jag har bett henne klippa mig, så det gjorde hon idag. Det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig, men det växer ju ut.
Annars är jag nöjd, det är skönt att slippa det där platta och tunga håret. Nu kanske jag kan göra ordentliga lockar igen!
Nu väntar jag bara på min "lön" så jag kan köpa lite ny röd hårfärg. Härligt härligt!
Och nej, jag har tyvärr inte hunnit fota min nya frisyr ännu, men det kommer väl.

Vi har varit med massa skräp till återvinning idag också. Skönt att äntligen få det gjort! Det är nog ett halvår sen sist och vi har samlat på oss en massa grejer. Bara panten blev över 200 spänn.
Nu är jag på riktigt röjarhumör och vill städa hela huset och rensa riktigt ordentligt. Bort med allt man inte använder. Det är bara saker, de är inte viktiga. Istället för att ligga och skräpa i mitt förråd kan de ju hamna hemma hos någon som faktiskt använder sakerna.

Nu ska jag ta och läsa Aftonbladets söndagsbilaga och njuta av lugnet. Imorgon är det ju tillbaka till verkligheten igen.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards