Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Sofie - 21 januari 2009 13:51

Jag gillar ToppHälsa. Så det var med sorg i hjärtat som jag sa upp prenumerationen. Jag tyckte inte att den gav mig riktigt det jag var ute efter. Det var lite för mycket utseende, och det har jag aldrig varit särskilt intresserad av att läsa om.

Jag har hittat en annan tidning att prenumerera på. Den var lite dyrare, men det kanske det är värt. Kanske får jag tips som kan leda mig till de framsteg jag är ute efter.
Idag lättade sorgen i mitt hjärta lite. Min FitnessMagazine kom idag!

Nu vill jag att den här semi-förkylningen ska gå över nångång så jag kan komma iväg till gymmet! Det är så irriterande att vara halvsjuk hela tiden. Inte riktigt förkyld, men inte frisk heller. Fast jag är ju aldrig riktigt frisk, men ändå...

Av Sofie - 21 januari 2009 12:29

Hela tiden delas det ut musikpriser till höger och vänster.
Om det hade funnits en kategori som hette "Fult sminkade tjejer sjunger dålig låt i hemsk video" så hade den här vunnit:




Av Sofie - 21 januari 2009 11:45

Det kan mycket väl vara så att min hjärna ligger i koma. Jag orkar knappt tänka. Jag är extremt ofokuserad och okoncenterad idag. Blä.

Jag har bara haft en lektion idag. Vi kollade på en film om Israel. Lugnt, och intressant.

Nu funderar jag på att fixa något till lunch. Det blir nog GI-tacopaj idag. Gott och bra.

Jag kan inte ens skriva, det står bara still i skallen.
Jag försöker komma på någon mening med det här inlägget, men det finns nog ingen. Nu är tankarna helt slut. Blä igen.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards