Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Sofie - 20 januari 2009 21:08

Jag har misstänkt det länge men äntligen fick jag bevis.
Sofie betyder klok. Det står så på min temugg. Alltså är det sant!
Äntligen kan ni börja förstå och acceptera min storhet och börja dyrka marken där jag går.

Ye of less faith kan nöja er med att vända er mot Lompis några gånger om dagen och be. Yogamatta, badrumsmatta eller liknande duger. Herregu...herresofie, jag är inte kräsen.

Ni andra, som på riktigt har insett min övermäktighet, kan gå på uttagningar för att bli utvalda som mina lärljungar.
Egenskaper så som lättmanipulerad och ond är att föredra.

Sofie Akbar!  

Av Sofie - 20 januari 2009 20:46

Idag har varit en bra dag, på alla plan.

Lokalt: Äntligen sophämtning!
Inrikes: Min egendomligt ungdomliga moster har fyllt 40! Grattis!!
Utrikes: Obama, my homeboy, har äntligen blivit president!

Sophämtning och Obama bör inte, kan inte och ska inte jämföras. Såklart.
Men likväl var det två bra saker idag. Så det så.

Av Sofie - 20 januari 2009 06:42

Grabben väckte mig kl 6. Vid den tiden är att bygga en koja precis det man vill göra, jajamän. Men det var faktiskt mysigt.
Sen fick han för sig att han skulle hjälpa mig att snyta mig, så han har gått runt med hushållspapper hela morgonen och med jämna mellanrum kommer han fram till mig och säger "fräs då".
Han är ganska söt och omtänksam, min grabb.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards