Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sofie - 4 december 2008 20:38

Jag står knappast med på tomtens lista över snälla barn, men jag skriver en önskelista i alla fall. Man kan ju aldrig veta säkert.
Allt står i rätt ordning, det jag önskar mig mest står först. Om man nu ska vara totalt egoistisk och materialistisk... Och det ska jag.

1. En resa ner till min moster då hon ska ha sin födelsedagsfest
2. En minidator
3. Ett frisörbesök
4. En minidator
5. Playstation 3
6. Singstar Abba och Disney
7. En minidator
8. Den här
9. Den här
10. En minidator
11. Den här
12. Den här
13. En minidator

Oj, det blev en lång lista... Den får täcka min födelsedag också, den är ju också snart, hähä. Nä, resan är nog viktigast. Jag saknar moster, mina kusiner och mommoooo och moffa! Världens bästa mommo...!

Av Sofie - 4 december 2008 18:12

Är det bara jag eller har det försvunnit en massa tid?
Om en månad fyller jag 26, men hur går det ihop? Jag fyllde ju 25 alldeles nyss..... Mystiskt.

Av Sofie - 4 december 2008 08:19

Idag skulle vi ha gått på pyssel och fika på dagis, men det blir inte eftersom att sonen blivit förkyld. Igen. Han har snorat och snörvlat och hostat mig i ansiktet hela natten. Han verkar ganska pigg nu, men han ska få vara hemma ändå. Det är synd, för jag såg faktiskt fram emot att få sitta och fika och pyssla tillsammans med min son. Vi måste nog köpa hem lite grejer så vi kan pyssla hemma istället.... Jag är en pysseloman och ska göra mitt bästa för att sonen också ska bli en.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards