Alla inlägg den 15 december 2008

Av Sofie - 15 december 2008 21:42

Det gick riktigt bra på gymmet idag! Jag var där i en timme och tjugo minuter, det var länge sen jag stannade så länge. Jag minns inte vad mitt gamla rekord på löpbandet var så från och med nu gäller detta: 2 km på 16:57. Kanske inte så mycket egentligen, men för mig är det framsteg. Jag är nöjd! Allt som allt sprang jag i en halvtimme och kom 3,63 km. Yay! Sen blev det en halvtimmes styrketräning och sen 5 km till, fast på motionscykel. Det gick bra i skolan också. Jag har missat tre lektioner så jag tog som för givet att jag missat massor. Men jag skrev snabbt ihop en labbrapport och svarade på frågorna till kapitel tre, så nu ligger endast en fråga efter. Den ska vara klar till på onsdag, jag tror jag klarar det... Tänkte göra den idag, men nätet har varit dött. Så förutom internetbrist har det varit en riktigt bra dag. Nu ska jag försöka sova, ska upp 05.30 Hoppas att jag kan somna, det blir jobbigt annars.

Av Sofie - 15 december 2008 07:13

Vad är det för fel på mig? Eller... förresten, svara inte på det. Jag vet inte varför, men jag kan inte sova längre. För det första blir jag inte trött på kvällarna av någon skum anledning. Jag sitter uppe till typ tolv, innan jag till slut tvingar mig själv att gå och lägga mig. För det andra kan jag inte somna. Jag ligger och vrider och vänder mig i sängen, i timmar ibland. Jag tänker inte på något särskilt heller, jag kan bara inte somna. Och när jag äntligen precis håller på att somna - och det slår aldrig fel - så börjar sonen pipa och sparka och leva om så jag vaknar till igen. Inatt har jag sovit i kanske 4-5 timmar sammanlagt. På nåt sätt överlever jag ju, men det är tungt om morgnarna... Jag är ju trött som en gnu mest hela tiden, förutom kvällen då förstås, så varför kan jag inte sova?!

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards