Alla inlägg den 6 december 2008

Av Sofie - 6 december 2008 17:24

Jag är på obeskrivligt dåligt humör idag. Jag är arg, och less på folk. Redan när vi kom upp på stan för att spana in Kicks så kände jag bara "NEEEJ". Inte blev det bättre på Rost sen, när sonen fick en dörr på sig och blev superledsen och man dessutom fick vänta i 45 minuter på mat. Stackars mamma fick vänta ännu längre, det strular nästan alltid när man går dit.Man kan ju med lilltån räkna ut att det är mycket folk ute på en lördag strax innan jul och att det kanske krävs mer personal, men de på Rost måste vara antingen tröga eller oerhört sega. Jag tror att det jobbar endast en stackare där inne, som både får fixa maten och sen komma ut med den. Är det mer än tio pers där inne så fika inte där då! I denna härliga hatafolkstämning så ska jag då på julbord idag. Helst vill jag bara ligga hemma och morra och vara sur och elak. Kanske finns det massor med pepparkakor där som jag kan äta istället för köttbullar, prinskorvar och rödbetssallad, då kanske jag blir snäll.....

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards