Alla inlägg den 18 december 2008

Av Sofie - 18 december 2008 20:50

I'm still mad fer it!

Av Sofie - 18 december 2008 20:44

men syster hade en så bra historia på sin blogg.

Magistern till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med! Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!
Hela klassen nickar instämmande, utom klassens lustigkurre som frågar:
- Men om jag skulle komma i morron fullständigt utmattad p.g.a intensiv sexuell aktivitet då?
Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar:
- Då antar jag att du får skriva med andra handen.

Av Sofie - 18 december 2008 20:40

... personlighetstester! Hittade ett på en blogg nyss och jag var ju tvungen att testa. Fast jag vet inte om det stämmer så bra... Skulle jag vara en positiv optimist? Tveksamt.

Your distinct personality, The Dreamer-Minstrel might be found in most of the thriving kingdoms of the time. You can always see the "Silver Lining" to every dark and dreary cloud. Look at the bright side is your motto and understanding why everything happens for the best is your goal. You are the positive optimist of the world who provides the hope for all humankind. There is nothing so terrible that you can not find some good within it. On the positive side, you are spontaneous, charismatic, idealistic and empathic. On the negative side, you may be a sentimental dreamer who is emotionally impractical. Interestingly, your preference is just as applicable in today's corporate kingdoms.

Testa själv: http://www.cmi-lmi.com/enterppp.html

Av Sofie - 18 december 2008 16:18

Sista lektionen idag. Läraren sa att vi skulle ha "ett kunskapstest utan dess like"! Det lät nästan läskigt först. Vi har fikat och spelat TP :-D

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards