Alla inlägg den 29 december 2008

Av Sofie - 29 december 2008 22:50

Jag kan ju aldrig hålla mig till bara en låt om dagen...
Njut av denna också.

Av Sofie - 29 december 2008 22:17

Baba O'Riley. Goodie.

Av Sofie - 29 december 2008 21:46

Idag fick vi besök av sonens gudfarsa och hans tjej.
Sonen blev verkligen glad över lite nytt folk, han är väl lagom less på att uggla med mamma och pappa.

Sonen var som vanligt snäll och charmig, och tyckte särskilt mycket om Mari(e?). Men lite väl busig blev han ibland, och jag försökte säga åt honom.
Men jösses vad svårt det är att säga åt honom när folk är här...

Jag vill ju inte vråla järnet åt honom så folk tror man är helt galen och ringer socialen. Istället blir man så mesig så folk tror väl att man inte har någon pli alls på barnet. Finns det inget mellanläge? Så man är lagom hård utan att folk tror man är galen/mesmamma och så att ungen faktiskt tar en på allvar.

Nu är jag ju faktiskt en ganska galen morsa med världens sämsta tålamod och kortaste stubin. Men jag kan ju alltid försöka vara lagom normal när folk är här....

Av Sofie - 29 december 2008 19:45

Jag är trött.

Jag har vänt dygnet en smula, och igår när jag tänkte gå och lägga mig fastnade jag i filmen "Bloodsport" istället. En Van Damme-film från -88.

Jag somnade efter 2 nångång, och sen ville ju grabben upp vid 8.
Kanske att man lyckas vända tillbaka dygnet litegrann då, det hade varit bra.

Jag hoppas på att ungen somnar strax. Vi tänkte försöka hinna kolla någon serie innan R ska iväg och jobba natt.

Utsikterna verkar inte goda dock...


Nä, nu ska jag sluta snacka skit.

Av Sofie - 29 december 2008 10:53

Vi såg filmen Final Destination igår. Om någon snubbe som får en föraning om att planet de ska åka med kommer krascha. Själv fick jag en föraning om att filmen skulle vara i samma klass som I Know What You Did Last Summer. Och jajamän! Vilken värdelös film. Se inte.

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards