Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Världens snyggaste!

Av Sofie - 7 december 2008 19:15

Igår var vi på julbord. Det var ganska..... tråkigt. Att det var något dansband som spelade säger väl nästan allt?
Jag hade ju hoppats på god mat i alla fall, men inte ens prinskorven var god. Däremot så upptäckte jag att lax faktiskt kan vara gott. De hade tandoorilax, och det var faktiskt en höjdare.
Jag blev faktiskt uppbjuden två gånger också, men jag dansar helt enkelt inte. Inte nykter och inte med alkohol i kroppen. Det går bara inte.

Hamnade på Babylon och Ferrum sen. Linda skjutsade oss och så följde hon med på krogen sen.

På Babylon fick jag nån skummis efter mig. Han glodde men sa inte ett ord, och så följde han efter mig vart jag än gick och petade på mig varje gång han gick förbi.
Jag och Linda drog till Ferrum istället.

Fick höra att jag var världens snyggaste (av någon snubbe på Ferrum) och att jag var fiiiin (av någon snubbe på Babylon), så kvällen var väl inte helt dum, haha.
När vi skulle åka så satt jag och pratade med någon snubbe och när jag sa att jag skulle åka hem frågade han om han fick följa med mig. Han verkade dock inte alltför besviken efter att jag garvat lite och sagt nej.

Nå, det var väl inte den roligaste kväll jag har varit med om, men man kan väl inte få allt...
Jag drack inte mycket och kände mig inte alls påverkad igår, ändå kände jag mig helt utslagen imorse. Fast det kanske var den här jävla förkylningen som låg i startgroparna. Inget gym imorgon, verkar det som. Skit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards