Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Helvetetsnatt

Av Sofie - 15 december 2008 07:13

Vad är det för fel på mig? Eller... förresten, svara inte på det. Jag vet inte varför, men jag kan inte sova längre. För det första blir jag inte trött på kvällarna av någon skum anledning. Jag sitter uppe till typ tolv, innan jag till slut tvingar mig själv att gå och lägga mig. För det andra kan jag inte somna. Jag ligger och vrider och vänder mig i sängen, i timmar ibland. Jag tänker inte på något särskilt heller, jag kan bara inte somna. Och när jag äntligen precis håller på att somna - och det slår aldrig fel - så börjar sonen pipa och sparka och leva om så jag vaknar till igen. Inatt har jag sovit i kanske 4-5 timmar sammanlagt. På nåt sätt överlever jag ju, men det är tungt om morgnarna... Jag är ju trött som en gnu mest hela tiden, förutom kvällen då förstås, så varför kan jag inte sova?!

 
 
Ingen bild

Nissen

15 december 2008 12:16

Då kan du behöva en "dagens låt" - sjukt bra gitarrspel. Youtube vill inte låta mig se videon där...

http://www.imeem.com/jdt/video/IjmUFLZR/mark_knopfler_what_it_is_music_video/

 
Ingen bild

NIna

15 december 2008 14:34

5 timmar vad klagar du??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 september 2009 17:27

Oj, vad det har hänt grejer här!Nu blir jag ju sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg igen... Argh, denna beslutsångest!Snart ska vi iväg till plastsyster. Hon har fyllt 20 och det ska ju firas såklart.Jag har ett specialbeställt halsband åt...

Av Sofie - 9 februari 2009 11:42

Kan någon ge mig en välbehövlig spark där bak så jag kommer igång med att göra lunch? Jag är hungrig men kommer mig ändå inte för att slita mig ur soffan. Är man slö eller är man slö?Nä, nu jävlar får det vara nog!...

Av Sofie - 8 februari 2009 23:16

Följ min blogg med bloglovin

Av Sofie - 8 februari 2009 19:34

... men det är faktiskt svårt att bestämma sig. Jag har alltid sådan beslutsångest. Skaaaaa jag veeeerkligen? Eller? Njaaaa, kaaaaaanske... Eller?...

Av Sofie - 7 februari 2009 22:34

Jag saknar min gamla goa blogg litegrann. Den må vara tråkig, men den är ju ändå "min" på nåt sätt... Hur kan man vara så ambivalent som jag?På blogg.se har jag inte ens hälften så många läsare som här. Kanske är det dags att komma hem?...

Presentation

Omröstning

Vilken blogg ska jag välja?
 Bloggagratis!
 Blogg.se!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards